Загряла ли беше колата, като пробва? Да елиминираш съмненията за проблем с клапите...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем: Парното ми работи успоредно с климатроника!
Collapse
X
-
Значи какво установих...Покарах колата...паркирах я до Невски....Върнах се след 20мин (тя се беше напекла вътре и двиг. още не беше изтинал)...Покарах и пуснах климатроника на 'Lo'....и задуха доволен студ..., но реших да си сложа климата на 19 градуса...и какво мислите стана...започна да духа горе долу хладничък, но не и студен въздух...!!! От там се сетих за съвета на колегата ОЕМ и започнах да въртя врътката на макс горещо после пак на най-студено...и така 1-2 пъти....След това пак нагласих да бъде на 19 градуса и ЗАБЕЛЕЖЕТЕ...духаше студен въздух....Това ме навежда на мисълта, че явно наистина имам проблем с тия клапи, за които ми казахте по-горе ;(Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Добре де в крайна сметка като покараш малко, минат 10-15-20 минути да ти бачка климата какво става след това - се си мисля че няма как за 2-3-4 мин да стане всичко......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Значи след като вчера дозаредих с фреон значително се подобри положението(по-бързо се усеща студа)...Като цъкна на "Lo" и става доста студено! Но от време на време явно се бъгват нещо тия клапи и вместо да духа студено, то ми вкарва едва ли не въздух с температурата на вън...(това при затворена клапа за циркулация на възд. в купето)...Като поразмърдам врътките от най-студено до най-топло и си задам примерно 19 градуса...нещата се оправят и си ми духа пак студено! Нещо такова се получава, надявам се ме разбра
Това как да е..., но другото което ме притеснява и е по-досадно е, че като включа климата се получава някакъв ЛАГ при подаване на газ! Примерно седя на място на нулева и ритвам педала на газта...мигновенно мотора реагира и се форсира....Втория път пускам климатика...пак чуквам педала по същия начин и мотора едвам едвам се форсира със закъснение...Това понякога ми изиграва много лоша шега, защото на светофарите, трябва да подавам доста по-рано от обикновено газ и да не я оставям да пада под 1500оборота...иначе дори и да надъня педала до ламарината..колата не ще да се форсира...седи си на място и не мърда...Предполагам, че този адски спад в мощността става само, когато компресора товари мотора..., защото не всеки път го прави...
Без клима мога да тръгвам и от 900об и колата се изтрелва и поема газта много добре...Демек не вярвам да е дебитомер, свещи, кабели итн, защото щеше да го прави винаги, независимо на клима или без....Прав ли съм??Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 17:31.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Ми динамиката пада значително с климата, плюс това си 1.6, при по малкия мотор се усеща значително това......еле пък на газ......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениееми четете де
оно затва го има този раздел технически справочник
е на:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=8899sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеТез минуси малко да...И като се има в предвид че не съм стъпвал в сервиз за климатици.А не мога да се съмнявам в термометъра......
sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Аз измерих днес на загряла кола с електронен термометър...След работа около 15 мин температурата стигна до 5,5 градуса имам и снимки
Термометъра мери коректно в стая (проверено) и в купето при настройка на климатроника на 20 градуса...показваше 21 градуса...така че може да му се има доверие...
Но айде да речем, че термометъра има отклонение +- 2градуса...Пак при всички положения съм под 10 градуса, което автоматично ми показва, че нямам проблеми с климата относно изстудяванетоЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеПак при всички положения съм под 10 градуса, което автоматично ми показва, че нямам проблеми с климата относно изстудяването"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЦ-ц-ц-ц....пак отърва притесненията.....Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениехихи смятай, ако ми беше лиснал едно канче масло на Велинград....щех да получа инфаркт на мясстоsigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
Хахах е да така си еВажното е, че се оттърва що годе леко
Ама Ферариста и Лисан искали да ме "гаврят" и мислели да ми пльоснат малко масло под колата, а тя нали беше след основен хахаха и щях директно да почина тогаваЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
незнам 147 дали е с кранче или с клапи за парното.ако е с клапи значи парното бачка непрекъснаното,което е тъпо.имай едно наум и следи как студи и ако има промяна трябва да провериш управлението на въпросните клапи.Тая работа с проверката на климатика с пипане на тръбите е малко,меко казано,смешна.Моите тръби и двете са студени....защо ли...та има си инструменти за тая работа.
Comment
Comment