Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем: Парното ми работи успоредно с климатроника!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Загряла ли беше колата, като пробва? Да елиминираш съмненията за проблем с клапите...
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #17
      За съжаление не беше загряла.... днес ще тествам пак на загряла кола...
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #18
        Значи какво установих...Покарах колата...паркирах я до Невски....Върнах се след 20мин (тя се беше напекла вътре и двиг. още не беше изтинал)...Покарах и пуснах климатроника на 'Lo'....и задуха доволен студ..., но реших да си сложа климата на 19 градуса...и какво мислите стана...започна да духа горе долу хладничък, но не и студен въздух...!!! От там се сетих за съвета на колегата ОЕМ и започнах да въртя врътката на макс горещо после пак на най-студено...и така 1-2 пъти....След това пак нагласих да бъде на 19 градуса и ЗАБЕЛЕЖЕТЕ...духаше студен въздух....Това ме навежда на мисълта, че явно наистина имам проблем с тия клапи, за които ми казахте по-горе ;(
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #19
          Добре де в крайна сметка като покараш малко, минат 10-15-20 минути да ти бачка климата какво става след това - се си мисля че няма как за 2-3-4 мин да стане всичко......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Значи след като вчера дозаредих с фреон значително се подобри положението(по-бързо се усеща студа)...Като цъкна на "Lo" и става доста студено! Но от време на време явно се бъгват нещо тия клапи и вместо да духа студено, то ми вкарва едва ли не въздух с температурата на вън...(това при затворена клапа за циркулация на възд. в купето)...Като поразмърдам врътките от най-студено до най-топло и си задам примерно 19 градуса...нещата се оправят и си ми духа пак студено! Нещо такова се получава, надявам се ме разбра

            Това как да е..., но другото което ме притеснява и е по-досадно е, че като включа климата се получава някакъв ЛАГ при подаване на газ! Примерно седя на място на нулева и ритвам педала на газта...мигновенно мотора реагира и се форсира....Втория път пускам климатика...пак чуквам педала по същия начин и мотора едвам едвам се форсира със закъснение...Това понякога ми изиграва много лоша шега, защото на светофарите, трябва да подавам доста по-рано от обикновено газ и да не я оставям да пада под 1500оборота...иначе дори и да надъня педала до ламарината..колата не ще да се форсира...седи си на място и не мърда...Предполагам, че този адски спад в мощността става само, когато компресора товари мотора..., защото не всеки път го прави...

            Без клима мога да тръгвам и от 900об и колата се изтрелва и поема газта много добре...Демек не вярвам да е дебитомер, свещи, кабели итн, защото щеше да го прави винаги, независимо на клима или без....Прав ли съм??
            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 17:31.
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Ми динамиката пада значително с климата, плюс това си 1.6, при по малкия мотор се усеща значително това......еле пък на газ......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                еми четете де
                оно затва го има този раздел технически справочник

                е на:

                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=8899
                Стана ми интересно, и днес реших да опитам.Използвах живачен термометър.Сутринта при температура от 20 градуса термометърът ми показа -2.Към 16.00ч. при външна темп. 28градуса и вътрешна 35, ми показа -1 градус.Към 17.30ч. при вътрешна температура над 50 градуса (термометърът отчита до толкова ) без проветрение на купето, след 2 мин. работа на климатика беше +8 градуса.Нещо леко нереално ми се струва.
                sigpic
                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                Comment


                • #23
                  Тез минуси малко да...
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                    Тез минуси малко да...
                    И като се има в предвид че не съм стъпвал в сервиз за климатици.А не мога да се съмнявам в термометъра......
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #25
                      Аз измерих днес на загряла кола с електронен термометър...След работа около 15 мин температурата стигна до 5,5 градуса имам и снимки
                      Термометъра мери коректно в стая (проверено) и в купето при настройка на климатроника на 20 градуса...показваше 21 градуса...така че може да му се има доверие...
                      Но айде да речем, че термометъра има отклонение +- 2градуса...Пак при всички положения съм под 10 градуса, което автоматично ми показва, че нямам проблеми с климата относно изстудяването
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Пак при всички положения съм под 10 градуса, което автоматично ми показва, че нямам проблеми с климата относно изстудяването
                        Ц-ц-ц-ц....пак отърва притесненията.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Ц-ц-ц-ц....пак отърва притесненията.....
                          хихи смятай, ако ми беше лиснал едно канче масло на Велинград....щех да получа инфаркт на мяссто
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            хихи смятай, ако ми беше лиснал едно канче масло на Велинград....щех да получа инфаркт на мяссто
                            други бяха с маслото там...
                            sigpic
                            ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                            0889 636 093

                            Comment


                            • #29
                              Хахах е да така си е Важното е, че се оттърва що годе леко

                              Ама Ферариста и Лисан искали да ме "гаврят" и мислели да ми пльоснат малко масло под колата, а тя нали беше след основен хахаха и щях директно да почина тогава
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                незнам 147 дали е с кранче или с клапи за парното.ако е с клапи значи парното бачка непрекъснаното,което е тъпо.имай едно наум и следи как студи и ако има промяна трябва да провериш управлението на въпросните клапи.Тая работа с проверката на климатика с пипане на тръбите е малко,меко казано,смешна.Моите тръби и двете са студени....защо ли...та има си инструменти за тая работа.

                                Comment

                                Working...
                                X